[ZP 4.3] Как да направим така,че NightVision да покаже цялата карта (увеличаване на радиуса)
Всякакви уроци свързани с играта.
Аватар
Admin
Потребителско име: Alpha
Ранг във форума: Admin
Мнения: 31
Регистриран на: Пон Авг 30, 2021 11:12 am
Местоположение: Brussels
Обратна връзка:

[ZP 4.3] Как да направим така,че NightVision да покаже цялата карта (увеличаване на радиуса)

Мнение от Alpha »

Здравейте драги потребители на Black-Gaming.
Днес, ще споделям урок " как да направим нощното виждане в зомби сървърите да покаже цялата карта " увеличаване на радиуса.
Също добавя..
- Auto Enable
- Not Free for Humans


Да започваме ..

1. Отваряме главният плъгин "zombie_plague40.sma".
2. Добавяме нов "Bool".

Код за потвърждение: Избери целия код

new bool:activate_nv[33] // nightvision
3. Сега намираме "public clcmd_nightvision(id) ".
4. Заместете кода със този код -->

Код за потвърждение: Избери целия код

{
	if(is_user_alive(id))
	{
    if(activate_nv[id] == false)
	{
	set_task(0.1, "set_nightvision", id, _, _, "b")
	activate_nv[id] = true
	}
	else if(activate_nv[id] == true)
	{
	remove_task(id)
	activate_nv[id] = false
	}	
	return PLUGIN_HANDLED
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
5. Последната стъпка, добавете следния код:

Код за потвърждение: Избери целия код

public set_nightvision(id)
{
	new color_rgb[17]
	new color_r[5], color_g[7], color_b[5]
	parse(color_rgb, color_r, 4, color_g, 6, color_b, 4)
	static origin[3]
	get_user_origin(id, origin)
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id)
	write_byte(TE_DLIGHT)
	write_coord(origin[0])
	write_coord(origin[1])
	write_coord(origin[2])
	write_byte(255)
	write_byte(0)
	write_byte(255)
	write_byte(150)
	write_byte(2)
	write_byte(0)
	message_end()
}
Урока не е тестван и писан от мен ! 
Експериментирайте на ваша воля, предлагам да направите едно копие на главният плъгин, преди да прецакате нещо  :mrgreen:


“Its only after we have lost everything that we are free to do anything.”
― Fight Club
Изображение
Публикувай отговор